Reklāma Facebook sociālajā tīklā

Reklāma Facebook ir aktuāla un efektīva daudziem uzņēmumiem Latvijā un citur Pasaulē divu ļoti vienkāršu iemeslu dēļ.

  • Facebook lieto ļoti daudz cilvēku;
  • Ir iespējams šos cilvēkus atlasīt pēc dažādiem kritērijiem, lai sasniegtu īstos.

Facebook ir pārliecinoši populārākais sociālais tīkls Pasaulē un nu jau arī Latvijā. Turklāt Facebook ir kopīga reklāmas platforma ar Instagram sociālo tīklu, kas ļauj caur vienu reklāmas platformu izvietot reklāmas gan Facebook, gan Instagram. Skaidrs, ka tas ir viens no priekšnosacījumiem, lai izvēlētos kur reklamēties. It īpaši Latvijā, kur tirgus jau tā ir visai neliels, reālākās iespējas ir izmantot pašas populārākās reklāmas platformas.

Cik maksā reklāma Facebook un reklāma Instagram?

Kā jau gandrīz visām populārākajām reklāmas platformām, izmaksas ir atkarīgas no jūsu vēlmēm un iespējām. Ir brīvi izvēlēts reklāmas budžets, kuru var investēt. Tomēr, ja vēlaties uzzināt vismaz aptuvenas izmaksas, tad mēs jums varam sastādīt individuālu piedāvājumu ar dažādiem budžeta variantiem un ieguvumiem.

Ir iespējas maksāt par reklāmas parādībām, sekotājiem, Like jeb Patīk pogas nospiešanu, komentāriem utt. Tomēr visizplatītākais apmaksas modelis ir maksa par klikšķi. Cik tad maksās viens Facebook reklāmas klikšķis? Pirmkārt, svarīgākais jautājums ir cik jūs nopelnīsiet no katra klikšķa. Ja klikšķis vidēji maksā 50 centus, bet jūs no tā vidēji nopelnat 1 eiro jeb 2 reizes vairāk, tad tas tāpat ir daudz izdevīgāk, nekā maksāt 10 centus un nopelnīt 15 centus.

placeholder7

Tāpēc svarīgākais ir reklāmas budžeta atdeve jeb finansiālais ieguvums, ko Jūs iegūstat no ieguldītā budžeta. Protams, maksa par klikšķi ir viens no svarīgiem faktoriem, kas ietekmē reklāmas kampaņas efektivitāti, tomēr jāņem verā arī ieguvumi, ne tikai izmaksas. Lielākoties reklāmas efektivitāte būs atkarīga no reklāmas kampaņas kvalitātes. Ja tiek rādītas atbilstošas reklāmas īstajām auditorijām, tad ir daudz lielāka iespēja, ka investīcijas atmaksāsies.

Līdzīgi kā Google AdWords, arī Facebook Ads un Istagram Ads ļoti svarīgs ir CTR rādītājs. CTR jeb click through rate apzīmē procentuāli cik daudz lietotāju no tiem, kas redzēja jūsu reklāmu, uz tās arī uzklikšķināja. Loģiski, ka augsts CTR nozīmē, ka reklāmai atbilstošākie cilvēki redz reklāmas, kas viņus ieinteresēja.

Arī Facebook augstu novērtē, ja reklāmai ir augsts CTR. Gan tāpēc, ka tas ļauj viņiem nopelnīt vairāk, gan arī tāpēc, ka tas nozīmē, ka lietotāju pieredze ir pozitīva – cilvēkiem tiešām interesē saturs, tajā skaitā arī reklāmas, kuras viņiem tiek parādītas.

Back to Top

Šī vietne izmanto sīkdatnes, lai uzlabotu lietošanas pieredzi un optimizētu tās darbību. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītiet sīkdatņu lietošanai www.omarketing.lv. Uzzināt vairāk

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close