Reklāma Facebook

    100% atbildes garantija

    Kādēļ Facebook un Instagram reklāmas strādā?

    Group-538.png
    Sasniedzamība

    Facebook ir kopīga reklāmas platforma ar Instagram , tāpēc savus klientus var sasniegt tur, kur viņi pavada daudz laika.

    Group-247.png
    Mērķauditorija

    Ir iespējams atlasīt nepieciešamos cilvēkus pēc vecuma, dzimuma, interesēm, darbības sfēras, izglītības, attiecību statusa un citiem faktoriem.

    Group-567.png
    Uzticamība

    Reklāmas, kas parādās lietotāju Facebook un Instagram joslā, daudzi uztver kā personisku un tieši sev domātu, tātad tai vairāk uzticas.

    Group-183.png
    Tēla veidošana

    Facebook un Instagram popularizēs jūsu zīmolu. Cilvēki bieži redzēs jūsu reklāmu, tāpēc jūsu zīmols kļūs zināms un uzticams!

    Group-566.png
    Analīzes iespējas

    Iespēja izmērīt atdevi kādu saņemat no reklāmas, lai to izvērtētu un pēc tam uzlabotu!

    Group-207.png
    Efektivitāte

    Iespēja piesaistīt jaunus klientus par salīdzinoši Zemām Izmaksām!

    Reklāma Facebook un Instagram

    Facebook potenciāls

    Facebook un Instagram reklāma ļauj izmantot pasaulē populārāko sociālo tīklu sniegtās iespējas savā labā. Skaidrs, ka potenciāls ir liels, ņemot vērā cik liela daļa Pasaules iedzīvotāju to izmanto. Arī Latvijā Facebook un Instagram ir kļuvis ļoti populārs.

    Atrodi savu klientu

    No visa šī cilvēku daudzuma ir iespējams atlasīt tieši tos lietotājus, kuriem varētu interesēt jūsu prece vai pakalpojums. Atliek tikai parādīt tieši viņiem interesējošu piedāvājumu, no kura šie potenciālie klienti nevarēs atteikties. Ja viss būs pareizi izdarīts, tad rezultāti neizpaliks!

    Meklētājs ir ideāla vieta, kur parādīt savu piedāvājumu, jo tur iespējams "noķert" tos cilvēkus, kas paši izrāda interesi par kādu preci vai pakalpojumu.

    Analizē

    Protams, svarīgi ir arī izsekot un analizēt rezultātus, lai vēlāk tos uzlabotu. Varbūt sākumā jums likās, ka jūsu pakalpojums ir vairāk interesants vīriešiem, bet dati parāda, ka uz jūsu reklāmas vairāk klikšķinājušas tieši sievietes. Vai arī jūs uzskatījāt, ka jūsu īstā mērkauditorija ir tie, kas interesējas par ekonomiku, bet izrādījās, ka vairāk pieteikumus aizpildīja tie, kas interesējās par mārketingu.

    kaspars-un-daila-pie-galda

    Reklāma Facebook un Instagram

    Facebook potenciāls

    Facebook un Instagram reklāma ļauj izmantot pasaulē populārāko sociālo tīklu sniegtās iespējas savā labā. Skaidrs, ka potenciāls ir liels, ņemot vērā cik liela daļa Pasaules iedzīvotāju to izmanto. Arī Latvijā Facebook un Instagram ir kļuvis ļoti populārs.

    Atrodi savu klientu

    No visa šī cilvēku daudzuma ir iespējams atlasīt tieši tos lietotājus, kuriem varētu interesēt jūsu prece vai pakalpojums. Atliek tikai parādīt tieši viņiem interesējošu piedāvājumu, no kura šie potenciālie klienti nevarēs atteikties. Ja viss būs pareizi izdarīts, tad rezultāti neizpaliks!

    Meklētājs ir ideāla vieta, kur parādīt savu piedāvājumu, jo tur iespējams "noķert" tos cilvēkus, kas paši izrāda interesi par kādu preci vai pakalpojumu.

    Analīze

    Protams, svarīgi ir arī izsekot un analizēt rezultātus, lai vēlāk tos uzlabotu. Varbūt sākumā jums likās, ka jūsu pakalpojums ir vairāk interesants vīriešiem, bet dati parāda, ka uz jūsu reklāmas vairāk klikšķinājušas tieši sievietes. Vai arī jūs uzskatījāt, ka jūsu īstā mērkauditorija ir tie, kas interesējas par ekonomiku, bet izrādījās, ka vairāk pieteikumus aizpildīja tie, kas interesējās par mārketingu.

    demo image

    Veiksmīgi piemēri

    linda-pie-galda

    Piemērs #1

    Veidojam un administrējam Facebook reklāmu uzņēmumam, kas rīko biznesa un investīciju kursus Rīgā.
    Rezultāts: Ieguldot salīdzinoši nelielu summu, gandrīz katru dienu tiek saņemti pieteikumi no mājas lapas.

    Piemērs #2

    Ar Facebook palīdzību reklamējam dzīvokļus vienā no jaunajiem projektiem.
    Rezultāts: Tika iegūts liels skaits vērtīgu apmeklētāju, kas regulāri aizpilda pieteikuma formas un izpilda citus reklāmas mērķus.

    miks-brauns-pie-galda

    Piemērs #3

    Palīdzējām piesaistīt papildu interesentus mūsu klienta rīkotajām mākslas apmācībām ar Facebook/Instagram reklāmu palīdzību.
    Rezultāts: Tikai pēc dažu nedēļu reklamēšanās jau jūtams, ka jaunas grupas komplektējas daudz ātrāk.

    Piemērs #4

    Izmantojam Facebook/Instagram reklāmas iespējas, lai popularizētu un virzītu tirgū jaunu skaistumkopšanas produktu.
    Rezultāts: Ar katru dienu palielinās produkta atpazīstamība atbilstošajā mērķauditorijā, pieaug pieprasījums pēc produkta.

    Pieteikties

    Jūs esat tikai viena soļa attālumā no tā, lai paceltu sava uzņēmuma digitālo mārketingu jaunā līmenī.





      lauris-petersons-pie-datora

      Mērķauditorija un Iespējas

      Iespējas

      Lielākoties efektīva reklāma būs tāda, kuru var piesaistīt cilvēku interesēm un hobijiem. Piemēram, ja vēlaties reklamēt savu sporta klubu sievietēm pēc 30 gadu vecuma, kuras interesējas par fitnesu un veselīgu dzīvesveidu, tad Facebook un Instagram iespējas ļauj visai precīzi atlasīt šādu mērķauditoriju.

      Atlases iespējas

      Ir arī dažādas demogrāfiskās atlases iespējas, kas ļauj atlasīt lietotājus pēc ģimenes stāvokļa, izglītības līmeņa un citiem parametriem. Piemēram, jūs varat reklamēt bērnu preces tieši tiem cilvēkiem, kuriem ir attiecīga vecuma atvases, tādā veidā paaugstinot reklāmas kampaņas efektivitāti.

      Citas iespējas

      Ir iespējams gan popularizēt jūsu Facebook un/vai Instagram lapu, gan arī novirzīt cilvēkus tieši uz jūsu mājas lapu. Iespējas ir visai plašas - var strādāt uz Sociālā tīkla lapas popularitātes palielināšanu, konkrētām darbībām mājas lapā, aplikācijas lejupielādēm, video skatījumiem u.c. Katrā situācijā jāizvērtē kura pieeja ir efektīvākā, lai sasniegtu jūsu biznesa mērķus.

       
      demo image

      Mērķauditorija un Iespējas

      Iespējas

      Lielākoties efektīva reklāma būs tāda, kuru var piesaistīt cilvēku interesēm un hobijiem. Piemēram, ja vēlaties reklamēt savu sporta klubu sievietēm pēc 30 gadu vecuma, kuras interesējas par fitnesu un veselīgu dzīvesveidu, tad Facebook un Instagram iespējas ļauj visai precīzi atlasīt šādu mērķauditoriju.

      Atlases iespējas

      Ir arī dažādas demogrāfiskās atlases iespējas, kas ļauj atlasīt lietotājus pēc ģimenes stāvokļa, izglītības līmeņa un citiem parametriem. Piemēram, jūs varat reklamēt bērnu preces tieši tiem cilvēkiem, kuriem ir attiecīga vecuma atvases, tādā veidā paaugstinot reklāmas kampaņas efektivitāti.

      Citas iespējas

      Ir iespējams gan popularizēt jūsu Facebook un/vai Instagram lapu, gan arī novirzīt cilvēkus tieši uz jūsu mājas lapu. Iespējas ir visai plašas - var strādāt uz Sociālā tīkla lapas popularitātes palielināšanu, konkrētām darbībām mājas lapā, aplikācijas lejupielādēm, video skatījumiem u.c. Katrā situācijā jāizvērtē kura pieeja ir efektīvākā, lai sasniegtu jūsu biznesa mērķus.

      Atsauksmes

      Elīna Ozola

      "Hepsor" nekustamie īpašumi

      Esam gandarīti, ka izvēlējāmies tieši “Omarketing” par sadarbības partneri digitālā satura veidošanai un publicēšanai. Rūpīga attieksme pret klientu un ieinteresētība palīdzēt vislabāk varētu raksturot mūsu sadarbību.
      Paldies!”

      altero-white-logo

      Artūrs Kostins

      altero.lv

      Mūsu bizness balstās uz datu analīzi, matemātiskiem aprēķiniem un klientu uzvedības izpēti – esam prasīgs klients. "Omarketing" nodrošina mūs ar sistemātiskiem pārskatiem un veic nepārtrauktus uzlabojumus klientu piesaistē. Uzņēmuma darbinieki ir tendēti uz rezultātu.

      otrapuse-logo-small

      Valda Eglīte

      Iepazīšanās portāls "otrapuse.lv"

      Ar “Omarketing” sadarbība un komunikācija ir viegla. Vienmēr ātra reaģēšana un atsaucība dažādās situācijās. Augsti novērtēju individuālu pieeju, lai palīdzētu sasniegt mūsu uzņēmuma mērķus, kā arī saņemam ierosinājumus tālākai attīstībai un rezultātu uzlabošanai.

      Kādēļ izvēlēties Omarketing ?

      Pieredze

      Speciālisti ar lielu pieredzi un plašām praktiskajām zināšanām.

      Google Partneri

      Google Partner statuss, kas apliecina mūsu kompetenci un uzticamību

      Rezultāti

      Strādājam, lai sasniegtu reālus biznesa mērķus: pirkumus, pieteikumus, jaunus klientus.

      Sadarbība

      Nekādu ilgtermiņa saistību - turpināt sadarbību, kamēr esat ar to apmierināti.

      Nosacījumi

      Caurskatāmi sadarbības nosacījumi, nekādu neskaidru izmaksu.

      Serviss

      Vienmēr strādājam uzmanīgi,
      atbildīgi un atsaucīgi.

      Saņem individuālu piedāvājumu!

      Mēs sazināsimies jau dažu stundu laikā.





        Kas ir Facebook Reklāma?

        Reklāma Facebook ir aktuāla un efektīva daudziem uzņēmumiem Latvijā un citur Pasaulē

         

        Reklāma Facebook ir aktuāla un efektīva daudziem uzņēmumiem Latvijā un citur Pasaulē divu ļoti vienkāršu iemeslu dēļ.

        • Facebook lieto ļoti daudz cilvēku;
        • Ir iespējams šos cilvēkus atlasīt pēc dažādiem kritērijiem, lai sasniegtu īstos.

        Facebook ir pārliecinoši populārākais sociālais tīkls Pasaulē un nu jau arī Latvijā. Turklāt Facebook ir kopīga reklāmas platforma ar Instagram sociālo tīklu, kas ļauj caur vienu reklāmas platformu izvietot reklāmas gan Facebook, gan Instagram. Skaidrs, ka tas ir viens no priekšnosacījumiem, lai izvēlētos kur reklamēties. It īpaši Latvijā, kur tirgus jau tā ir visai neliels, reālākās iespējas ir izmantot pašas populārākās reklāmas platformas.

        Kā jau gandrīz visām populārākajām reklāmas platformām, izmaksas ir atkarīgas no jūsu vēlmēm un iespējām. Ir brīvi izvēlēts reklāmas budžets, kuru var investēt. Tomēr, ja vēlaties uzzināt vismaz aptuvenas izmaksas, tad mēs jums varam sastādīt individuālu piedāvājumu ar dažādiem budžeta variantiem un ieguvumiem.

        Ir iespējas maksāt par reklāmas parādībām, sekotājiem, Like jeb Patīk pogas nospiešanu, komentāriem utt. Tomēr visizplatītākais apmaksas modelis ir maksa par klikšķi. Cik tad maksās viens Facebook reklāmas klikšķis? Pirmkārt, svarīgākais jautājums ir cik jūs nopelnīsiet no katra klikšķa. Ja klikšķis vidēji maksā 50 centus, bet jūs no tā vidēji nopelnat 1 eiro jeb 2 reizes vairāk, tad tas tāpat ir daudz izdevīgāk, nekā maksāt 10 centus un nopelnīt 15 centus.

        Kvalitāte, galvenokārt, nozīmē atbilstību – jūsu piedāvājumam jāparādās tieši tiem cilvēkiem, kuriem tas varētu būt aktuāls un tieši tādā formā, kādā viņiem tas liekas vispievilcīgākais. Reklāma internetā piedāvā ļoti plašas iespējas un Google tās attīsta, kā arī cenšas maksimāli izmantot savā labā.

        Lielākā priekšrocība reklāmai Google meklētājā ir tāda, ka šeit var piesaistīt tieši tos cilvēkus, kas jau paši interesējas par jūsu preci vai pakalpojumu. Ja viss ir izdarīts pareizi un uz mājas lapu tiek novirzīta īstā mērķauditorija, tad ir labas iespējas panākt to, ka reklāmas investīcijas atmaksājas un nes jums peļņu.

        Svarīgākais ir reklāmas budžeta atdeve jeb finansiālais ieguvums, ko Jūs iegūstat no ieguldītā budžeta. Protams, maksa par klikšķi ir viens no svarīgiem faktoriem, kas ietekmē reklāmas kampaņas efektivitāti, tomēr jāņem verā arī ieguvumi, ne tikai izmaksas. Lielākoties reklāmas efektivitāte būs atkarīga no reklāmas kampaņas kvalitātes. Ja tiek rādītas atbilstošas reklāmas īstajām auditorijām, tad ir daudz lielāka iespēja, ka investīcijas atmaksāsies.

        Katalogu stila risinājums, kurā jāmaksā par konkrētām pozīcijām nav tas veiksmīgākais, tāpēc Google Reklāmai nav konkrētas cenas – jūs paši izvēlaties kādu summu ieskaitīt savā Google AdWords jeb Google Ads kontā.

        Šis budžets tērējas par klikšķiem uz reklāmas. Protams, ieguldot pavisam nelielas summas neizdosies iegūt daudz jaunu klientu un izprast cik efektīvi strādā jūsu kampaņa, bet pamata princips ir tāds, ka katrs var sākotnēji investēt tik, cik pats var atļauties.

        Galvenais ir saprast vai reklāmas investīcijas atmaksājas un panākt maksimālu atdevi no ieguldījuma. Vietas netiek nopirktas uz kādu konkrētu periodu vai arī par kādu konkrētu naudas summu – sistēma ir ļoti dinamiska un katru reizi kad cilvēks ievada attiecīgo atslēgvārdu, viņam var parādīties kaut kas nedaudz atšķirīgs. Kādā pozīcijā jūsu reklāma lielākoties atradīsies ir galvenokārt atkarīgs no jūsu likmēm un kvalitātes rādītājiem.

        Līdzīgi kā Google AdWords, arī Facebook Ads un Istagram Ads ļoti svarīgs ir CTR rādītājs. CTR jeb click through rate apzīmē procentuāli cik daudz lietotāju no tiem, kas redzēja jūsu reklāmu, uz tās arī uzklikšķināja. Loģiski, ka augsts CTR nozīmē, ka reklāmai atbilstošākie cilvēki redz reklāmas, kas viņus ieinteresēja.

        Arī Facebook augstu novērtē, ja reklāmai ir augsts CTR. Gan tāpēc, ka tas ļauj viņiem nopelnīt vairāk, gan arī tāpēc, ka tas nozīmē, ka lietotāju pieredze ir pozitīva – cilvēkiem tiešām interesē saturs, tajā skaitā arī reklāmas, kuras viņiem tiek parādītas.