Reklāma Google mājaslapu tīklā

    Atbildēsim dažu stundu laikā.

    Kādēļ Google Display Reklāma strādā?

    Ilustrācija

    Plašas iespējas

    Iespēja īsā laikā sasniegt ļoti daudz interneta lietotājus!

    Ilustrācija

    Mērķauditorija

    Reklāma tiek rādīta tiem, kuriem jūsu piedāvājums ir aktuāls tieši šobrīd!

    Ilustrācija

    Maksa par rezultātu

    Budžets tērējas tikai tad, ja potenciālais klients tiešām aiziet uz jūsu mājaslapu!

    Ilustrācija

    Analīzes iespejas

    Iespēja izmērīt atdevi kādu saņemat no reklāmas un pēc tam to uzlabot!

    Ilustrācija

    Efektivitāte

    Īstās reklāmas ieinteresētai auditorijai = Jūsu Investīcijas Atmaksājas!

    Ilustrācija

    Atpazīstamība

    Lieliska platforma, lai popularizētu savu zīmolu - daudz lētāk kā televīzijā!

    Plašas reklāmas iespējas

    Pastāsti par sevi

    Parādiet savu piedāvājumu mājaslapās par visdažādākajām tēmām. Iespēja par sevi pastāstīt vai atgādināt ļoti plašai interneta lietotāju auditorijai.

    Ieinteresē un piesaisti

    Īpaši piemērots, lai reklamētu produktus vai pakalpojumus, kuri ir salīdzinoši jauni un cilvēki vēl nezin, ka viņiem tos vajag. Šeit, līdzīgi kā televīzijā, jūs variet radīt šo interesi un vajadzību, tikai par daudz mazākām izmaksām.

    Daudzveidība

    Parādiet savu piedāvājumu dažādos veidos – Google Mājaslapu Tīklā ir iespējams izvietot gan teksta, gan attēlu, gan kustīgo attēlu, gan pat video reklāmas. Teiciens, ka bilde var pateikt vairāk kā 1000 vārdu bieži atbilst patiesībai!

    Brendings

    Ideāla platforma ne tikai jaunu klientu piesaistei, bet arī brendingam. Iespēja parādīt savu zīmolu tūkstošiem interneta lietotāju par salīdzinoši zemām izmaksām.

    kaspars-daila-pie-loga

    Veiksmīgi piemēri

    francis-pie-datora

    Piemērs #1
    Sūtījumu piegādes servisam ienāca samērā daudz pasūtījumu no Google meklētāja reklāmas. Tomēr tika pētītas iespējas kā palielināt klientu plūsmu.
    Rezultāts: Tika izveidota atkārtotā mārketinga (remarketing) kampaņa, kas ienesa papildus pasūtījumus par izdevīgām izmaksām.


    Piemērs #2
    Ar Google meklētāja un Reklāmas tīkla kampaņu palīdzību piesaistām lielu skaitu atbilstošu apmeklētāju santehnikas un apkures iekārtu veikaliem Latvijā un Lietuvā.
    Rezultāts: Ar katru ceturksni palielinās mājas lapas apmeklētāju skaits un pieaug klientu skaits veikalos, kas sākotnēji ir atraduši informāciju un produktus mājas lapā.

    lauris-miks-pie-datora

    Piemērs #3
    Palīdzam kredītu salīdzināšanas portālam iegūt stabilu pieteikumu plūsmu ar Google Search, Display un Remarketing reklāmu

    Rezultāts: Display reklāma Google mājas lapu tīklā ļauj iegūt papildus jaunus klientus. Ar atkārtotā mārketinga palīdzību varam vēlreiz sasniegt tos lietotājus, kuri bija ieinteresēti, bet nepabeidza pieteikumu līdz galam.


    Piemērs #4
    Izmantojot Google meklētāja un Reklāmas tīkla kampaņu iespējas popularizējām un ieviesām Lietuvas tirgū jaunu auto pretrūsas apstrādes pakalpojumu

    Rezultāts: Aptuveni pusgada laikā panācām, ka jaunais zīmols kļūst atpazīstams un pēc aptuveni 9 mēnešiem bija aizņemtas visas rezervācijas uz apstrādi vismaz 2-3 nedēļas uz priekšu.

    Pieteikties

    Jūs esat tikai viena soļa attālumā no tā, lai paceltu sava uzņēmuma digitālo mārketingu jaunā līmenī.

      omarketing-komanda-vertikala

      Mērķauditorija

      Pēc satura vai tēmas

      Pēc mājaslapas satura vai tēmas – jūsu reklāmas tiek parādītas blakus saturam, kurš ir saistīts ar jūsu biznesu. Piemēram, ja reklamējat veterināro klīniku, tad būtu loģiski, ka jūsu reklāmas parādītos mājaslapās, kurās ir noderīga informācija par mājdzīvniekiem, jo tās apmeklē un lasa jūsu mērķauditorija

      Pēc lietotāju interesēm

      Pēc lietotāju interesēm – jūsu reklāmas tiek parādītas tiem cilvēkiem, kuri interesējas par konkrēto nozari. Piemēram, ja reklamējat auto servisu, tad būtu ieteicams izvēlēties tos lietotājus, kuri regulāri apmeklē ar automašīnām saistītas mājaslapas.

      Konkrētas mājaslapas

      Konkrētas mājaslapas – jūsu reklāmas tiek parādītas konkrētās mājaslapās pēc jūsu izvēles, protams, ja tās piedalās Google Mājaslapu Tīkla programmā.

      Atkārtotais mārketings

      Atkārtotais mārketings – jūsu reklāmas tiek parādītas nevis jauniem potenciālajiem jūsu mājaslapas viesiem, bet gan tiem apmeklētājiem, kas tur jau ir pabijuši. Iespēja atkārtoti par sevi atgādināt.

      Atsauksmes

      Ko par mums saka mūsu klienti?

      hepsor logo

      Elīna Ozola
      "Hepsor" nekustamie īpašumi

      Esam gandarīti, ka izvēlējāmies tieši “Omarketing” par sadarbības partneri digitālā satura veidošanai un publicēšanai. Rūpīga attieksme pret klientu un ieinteresētība palīdzēt vislabāk varētu raksturot mūsu sadarbību. Paldies!”

      altero logo

      Artūrs Kostins
      altero.lv

      Mūsu bizness balstās uz datu analīzi, matemātiskiem aprēķiniem un klientu uzvedības izpēti – esam prasīgs klients. "Omarketing" nodrošina mūs ar sistemātiskiem pārskatiem un veic nepārtrauktus uzlabojumus klientu piesaistē. Uzņēmuma darbinieki ir tendēti uz rezultātu.

      otrapuse logo

      Valda Eglīte
      Iepazīšanās portāls "otrapuse.lv"

      Ar “Omarketing” sadarbība un komunikācija ir viegla. Vienmēr ātra reaģēšana un atsaucība dažādās situācijās. Augsti novērtēju individuālu pieeju, lai palīdzētu sasniegt mūsu uzņēmuma mērķus, kā arī saņemam ierosinājumus tālākai attīstībai un rezultātu uzlabošanai.

      Kāpēc izvēlēties Omarketing

      Pieredze

      Speciālisti ar līdz pat 10 gadu pieredzi un plašām praktiskajām zināšanām.

      Google Partneri

      Google Partner statuss, kas apliecina mūsu kompetenci un uzticamību

      Rezultāti

      Strādājam, lai sasniegtu reālus biznesa mērķus: pirkumus, pieteikumus, jaunus klientus.

      Sadarbība

      Nekādu ilgtermiņa saistību - turpināt sadarbību, kamēr esat ar to apmierināti.

      Nosacījumi

      Caurskatāmi sadarbības nosacījumi, nekādu neskaidru izmaksu.

      Serviss

      Vienmēr strādājam uzmanīgi, atbildīgi un atsaucīgi.

      Saņem individuālu piedāvājumu!

      Mēs sazināsimies jau dažu stundu laikā.

        Google Reklāmas Tīkls (Google Display Network)

        Google AdWords jeb Google Ads sistēma ir Reklāma Google un viens no efektīvākajiem reklāmas veidiem internetā.

        Google AdWords jeb Google Ads nesastāv tikai no reklāmām Google meklētājā. Vēl pastāv arī Google reklāmas tīkls jeb Google Display Network, kas sevī iekļauj dažādas Google piederošas mājaslapas un servisus, kā arī partneru mājaslapu tīklu.

        Kaut gan Google meklētāja popularitāte ir liela un tajā ir iespējams ļoti precīzi atlasīt savu mērķauditoriju, Google saprot, ka uzņēmumiem ir jābūt iespējai sevi parādīt arī tai auditorijai, kuri ir ieinteresēti, bet vēl nav nonākuši līdz aktīvās meklēšanas posmam.

        Tas arī ir viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc ir ticis radīts Google reklāmas tīkls, jo šeit reklāmas parādās visdažādākajās mājaslapās, tieši tiem cilvēkiem, kuriem attiecīgais piedāvājums varētu būt aktuāls.

        Pastāv dažādi veidi kā atlasīt mērķauditoriju Google reklāmas tīklā, bet populārākie ir sekojoši:

        • Pēc atslēgvārdiem – reklāmas tiek parādītas blakus saturam, kurā iekļauti norādītie atslēgvārdi;
        • Pēc tēmām – reklāmas tiek parādītas mājaslapās, kuras ir saistītas ar konkrētu tēmu;
        • Pēc lietotāju interesēm – reklāmas tiek parādītas lietotājiem balstoties uz to, kādas mājaslapas viņi mēdz apmeklēt;
        • Konkrētas mājaslapas – reklāmas tiek parādītas konkrētās mājas lapās.
        • Demogrāfiskā atlase – reklāmas tie parādītas konkrēta vecuma un/vai dzimuma lietotājiem.

        Šīs atlases metodes var tikt arī savā starpā kombinētas, piemēram, mēs varam atlasīt sievietes vecumā no 35 gadiem, kuras interesējas par fitnesu un aktīvu dzīvesveidu.

        Google reklāmas tīkls ir ļoti noderīgs brendinga un re-brendinga kampaņām. Tā ir iespēja panākt, ka liels skaits cilvēku redz jūsu nosaukumu, logo un zīmolu.

        Izmantot vizuālās reklāmas būtu ļoti svarīgi arī reklamējot jaunus un vēl ne pārāk labi pazīstamus produktus, par kuriem cilvēki vēl paši nezin, ka viņiem tie varētu būt aktuāli.

        Īpaši noderīgi pamēģināt Google reklāmas tīklu ir arī to nozaru pārstāvjiem, kuriem jāsaskarās ar ļoti augstu konkurenci un klikšķu cenām Google meklētājā, jo Google reklāmas tīklā tomēr kopumā ir iespējams iegūt apmeklētājus par lētākām cenām.

        Kaut arī šie apmeklētāji visdrīzāk būs nedaudz mazāk atbilstoši un “mērķēti”, bet ļoti iespējams, ka klikšķu cenu atšķirība to kompensēs.

        Tāpat kā reklamējoties Google meklētājā vai jebkur citur internetā, arī strādājot ar Google reklāmas tīklu ir ļoti svarīgi analizēt atdevi, kādu iegūstat, lai varētu saprast cik rentabls ir bijis ieguldījums un kā nākotnē šo rentabilitāti uzlabot.

        Favicon attēls | Digitālā Mārketinga Aģentūra | SIA Omarketing

        Šī vietne izmanto sīkdatnes, lai uzlabotu lietošanas pieredzi un optimizētu tās darbību. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai omarketing.lv. Uzzināt vairāk